پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 - Thu 02 May 2024
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • پلیس در حال انجام وظیفه/ به ترک فعل ۳۲ دستگاه مسئول درباره حجاب رسیدگی خواهد شد؟+ فیلم

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 341261
    تاریخ انتشار: 21/ارديبهشت/1402 - 16:40

    صدای ممتد آژیر هشدار در اراضی اشغالی/ شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس

    منابع رسانه‌ای از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوارغزه و شلیک 6 خمپاره از سوی مقاومت فلسطین به سوی «کسوفیم» خبر دادند.

     صدای ممتد آژیر هشدار در اراضی اشغالی/ شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»  امروز پنجشنبه (۱۱ می)، رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی در حال هدف قرار دادن مواضع مقاومت در نوار غزه است. مقاومت فلسطین نیز در دومین روز تجاوز صهیونیست‌ها، پاسخ موشکی و راکتی خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کردند و تا به این لحظه ادامه دارد.

    بامداد سه‌شنبه، (۹ می) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

    همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی در بامداد پنجشنبه و ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و ۷۶ نفر مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.

    در مقابل رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کرد که در نخستین روز پاسخ مقاومت به این تجاوز، دست‌کم ۵۰۰ راکت و موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک شده و خسارات زیادی به بارآورده است.

    اخبار لحظه به لحظه مقاومت در سومین روز تجاوز به نوار غزه در ادامه می‌آید:

     آژیر هشدار در اراضی اشغالی؛ شلیک ۶ خمپاره به سوی کسوفیم

    رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند و پس از آن اعلام شد که نیروهای مقاومت فلسطین  شش فروند خمپاره «هاون» به سوی منطقه «کسوفیم» در شرق غزه شلیک کردند.

    زخمی شدن ۲۵ شهرک‌نشین صهیونیست

    رژیم صهیونیستی، امروز در سومین روز تجاوز به نوار غزه، اعتراف کرد که در پی پاسخ موشکی و راکتی مقاومت، تا کنون ۲۵ شهرک‌نشین زخمی شده‌اند.

    صدای چندین انفجار در شمال نوار غزه

    خبرنگار شبکه المیادین در نوار غزه اعلام کرد که صدای چندین انفجار در شمال نوار غزه به گوش می‌رسد.

    برخی منابع رسانه‌ای نیز اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

    اذعان صهیونیست‌ها به پیشرفته بودن موشک‌های شلیک شده به عسقلان 

    شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد که شماری از موشک‌های شلیک شده از سوی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین عسقلان پیشرفته و حامل کلاهک‌های انفجاری به وزن ۵۰۰ کیلوگرم بود.

    رسانه‌های رژیم صهیونیستی، امروز همچنین اعلام کردند که در جریان پاسخ مقاومت فلسطین به دومین روز تجاوز این رژیم به نوار غزه، روز گذشته (چهارشنبه، ۱۰ می)، نزدیک به ۵۰۰ موشک [و راکت] به سوی «اسرائیل» شلیک شد.

    بیانیه هشدار دستگاه امنیت داخلی نوار غزه

     

     

    دستگاه امنیت داخلی نوار غزه، امروز طی بیانیه‌ای از فعالان شبکه‌های اجتماعی خواست که از انتشار تصاویر لحظه شلیک موشک‌ها و راکت‌ها به سوی اراضی اشغالی پرهیز کنند زیرا انتشار این تصاویر به دشمن کمک می‌کند تا سکوهای پرتاب این موشک‌ها را پیدا کند و هدف قرار دهد. 

    انتشار تصاویر از ویرانی‌ها در غزه پس از حملات هوایی اشغالگران

    رسانه‌های فلسطینی تصاویری از میزان خرابی‌های وارده به منازل مسکونی در نواز غره منتشر کردند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی مدعی است که تنها به دنبال هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین است.

     

    تمایل صهیونیست‌ها به توقف نبرد

    کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد که طرف اسرائیل به دنبال پایان درگیری کنونی در غزه است زیرا احساس می‌کند که با گذشت زمان، دستاورد کسب شده را از دست خواهد داد. 

     

    از سوی دیگر، «بزالل اسموتریچ» وزیر تندروی دارایی رژیم صهیونیست، امروز تصریح کرد که اگر غزه، درگیری را متوقف کند، به نفع ما نیست که آن را ادامه دهیم. عملیات ما در غزه به اهدافش رسیده و به نفع ما نیست که این عملیات ادامه یابد.

    وی روز گذشته در پی آغاز پاسخ موشکی مقاومت به تجاوز جدید غزه گفته بود: مصر به ما اطمینان داد که به سوی آتش‌بس می‌رویم. اما اتاق عملیات غزه ما را فریب داد و تل‌آویو هدف قرار گرفت.

    شروط جنبش جهاد اسلامی برای آتش‌بس

    منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی برای توقف شلیک راکت‌ها و موشک‌ها به سوی اراضی اشغالی سه شرط طرح کرده است.

    تحویل پیکر خضر عدنان اسیر فلسطینی که پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، توقف ترور در کرانه باختری و لغو راهپیمایی پرچم‌ها که قرار است هفته آینده در شهر قدیمی قدس برگزار شود.

    به صدا در آمدن آژیر هشدار در کرم ابوسالم

    وبگاه فلسطینی شهاب، از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «کرم ابوسالم» (کرم شالوم) خبر داد.

    منابع رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در این شهرک در چندین نوبت خبر دادند.

    خبرنگار وبگاه فلسطینی «صفا» نیز از هدف قرار گرفتن شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شرق رفح از سوی مقاومت فلسطین خبر داد.

    شمار زخمی‌های رژیم صهیونیستی به ۳۲ نفر رسید

    مرکز امدادرسانی رژیم صهیونیستی، امروز اعتراف کرد که از زمان آغاز درگیری‌ها در نوار غزه تاکنون، ۳۲ زخمی را تحت مداوا قرار داده است.

    سفر مقام جهاد اسلامی به قاهره

     

    منابع آگاه فلسطینی، امروز اعلام کردند که «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و مسئول اداره سیاسی این جنبش، صبح امروز به منظور بررسی آخرین تحولات و پیامدهای تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه عازم قاهره شده است.

    یک منبع آگاه در جنبش جهاد اسلامی گفت که الهندی صرفا به طرح مصر در خصوص آتش‌بس گوش خواهد داد و به طرف مصری اعلام خواهد کرد که نخستین شرط پذیرش آتش بس از سوی جهاد اسلامی، توقف ترور رهبران مقاومت است و جهاد اسلامی به ترور «علی غالی» از اعضای شورای نظامی و فرمانده یگان موشکی خود پاسخ خواهد داد.

    شلیک ۲ راکت به سوی عسقلان

    رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک دو راکت جدید به سوی منطقه عسقلان خبر دادند.

    خسارت مقاومت به ساختمان‌های شورای منطقه‌ای «اشکول» 

    کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وارد آمدن خسارت به ساختمان‌های شورای منطقه‌ای در شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول» و منازل شهرک‌نشینان در پی حملات خمپاره‌ای امروز مقاومت غزه خبر داد. 

    وبگاه روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز اصابت سه خمپاره مقاومت به شهرک صهیونیست‌نشین اشکول را تایید کرد.

    الجزیره: یک کودک فلسطینی در نوار غزه از وحشت جانش را از دست داد

    شبکه الجزیره، امروز اعلام کرد که یک کودک فلسطینی از وحشت حملات هوایی مستمر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، در کنار خانواده‌اش در نوار غزه جانش را از دست داد و شهید شد.

    هشدار وزارت بهداشت فلسطین

    «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: به دلیل بمباران‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه با وضعیت بهداشتی سخت و پیچیده‌ای روبرو هستیم و بیمارستان‌ها به دلیل محاصره نیروهای اشغالگر تحت فشار زیادی هستند.

    مخالفت تل‌آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس

    «باراک راوید» خبرنگار وبگاه صهیونیستی «واللا» به نقل از یک مقام آگاه سیاسی رژیم صهیونیست نوشت که تل‌آویو با شروط جنبش جهاد اسلامی برای آتش‌بس مخالفت کرده است.

    به گفته او، تل‌آویو به قاهره اعلام کرده که با تسلیم پیکر شهید خضر عدنان و توقف سیاست ترور رهبران مقاومت در نوار غزه موافقت نمی‌کند.

    به اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، مذاکرات برای آتش‌بس در غزه ادامه دارد اما هنوز نتیجه‌ای نداشته و به نظر می‌رسد در سایه مخالفت تل‌آویو با شروط جنبش جهاد اسلامی، اوضاع پیچیده‌تر شود.

    رادیو رژیم صهیونیستی نیز به نقل از منابع آگاه سیاسی اعلام کرد که تا به این لحظه، با هیچ راه حلی در مذاکرات آتش‌بس موافقت نشده است. ضمن این‌که انتظار می‌رود جنبش جهاد اسلامی پاسخ موشکی و راکتی بزرگی به ترور فرماندهان خود در نوار غزه بدهد.

    آماده‌باش ارتش صهیونیست برای گسترش دامنه پاسخ مقاومت

    «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پس از انتشار خبر مخالفت تل‌آویو با شروط جنبش جهاد اسلامی با آتش‌بس گفت: «ما برای احتمال افزایش برد حملات موشکی از نوار غزه آماده می‌شویم».

    رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص اعلام کرد: گالانت پس از گفت‌وگو و ارزیابی وضعیت کنونی با رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل دستور داد که ارتش برای احتمال گسترش دایره آتش، سطح بالای هوشیاری را حفظ کند.

    حمله هوایی به نزدیکی «ابراج الندی» در شمال نوار غزه

    شبکه المنار از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در نزدیکی «ابراج الندی» در شمال نوار غزه خبر داد.

    آژیرهای هشدار در «نیرعوز» هم به صدا درآمد

    شبکه الجزیره از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیس‌نشین «نیرعوز» در اطراف نوار غزه خبر داد.

    انتشار تصاویر آثار حمله موشکی مقاومت به عسقلان

    منابع رسانه‌ای تصاویری از خسارات وارده به شهرک صهیونیست‌نشین عسقلان در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین منتشر کردند. 

     

    امروز، «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با موشک «بدر ۳» و چندین راکت این شهرک صهیونیست‌نشین را هدف قرار داده بود.

    قایق‌های جنگی اسرائیلی به روی ساحل غزه آتش گشودند

    خبرنگار شبکه المیادین از شنیده‌ شدن صدای انفجارهای پیاپی در مرکز نوار غزه خبر داد و در عین حال گزارش داد که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به سوی سواحل غزه آتش گشودند.

    شبکه کان: یک هیأت مصری عازم اراضی اشغالی شد

    یک مقام مسئول رژیم صهیونیستی به شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیأت از مصر در چارچوب مذاکرات برای آتش‌بس عازم اراضی اشغالی شده است.

    دستور نخست‌وزیر صهیونیست به تشدید حملات علیه جهاد اسلامی

    این در حالی است که دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه و نمایندگان حزب لیکود اطلاع داده است که سخن گفتن از آتش‌بس مشروط مطلقا درست نیست و تا به این لحظه آتش‌بسی برقرار نشده است.

    دفتر نتانیاهو همچنین اعلام کرد که وی به ارتش و سرویس‌های امنیتی دستور داده که با تمام توان، جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دهند. 

    کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: نتانیاهو به ارتش دستور داده تا حملات علیه جهاد اسلامی را تشدید کند و به عملیات تهاجمی خود ادامه دهد.

    تشییع باشکوه پیکر فرمانده یگان موشکی سرایا القدس

    ساکنان شهر خانیونس در نوار غزه، امروز پیکرهای شهیدان «علی غالی» فرمانده یگان موشکی سرایا القدس و «محمود غالی» برادر او را که در جریان حمله امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

     

     

     

    سامح شکری: تلاش‌های مصر برای آتش‌بس در غزه نتیجه نداشت

    «سامح شکری» وزیر خارجه مصر، در پی پافشاری رژیم صهیونیستی بر تشدید حملات علیه جنبش جهاد اسلامی و مخالفت با شروط مقاومت فلسطین برای آتش‌بس، از جامعه بین‌الملل درخواست کمک کرد.

    به نوشته «الجزیره»، وی با اشاره به این‌که تلاش‌های مصر برای آتش‌بس به نتیجه نرسید‌ه گفت: «ما از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که را در قضیه فلسطین همان اشتیاقی را نشان دهد که برای حل و فصل سایر بحران‌ها از خود نشان می‌دهد».

    وزیر خارجه مصر افزود: کشورهای فعال باید با جدیت تلاش کنند؛ اقدامات یکجانبه اسرائیل با هدف حذف تشکیل کشور فلسطین و راه حل دو دولتی را متوقف کنند.

    تدارک سرایا القدس برای گرفتن انتقام خون شهید علی غالی

    «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صحنه‌هایی از تجهیز رزمندگان خود به موشک‌های جدید برای هدف قراردادن اشغالگران در پاسخ به ترور «علی غالی» فرمانده یگان موشکی خود منتشر کرد.

    شبکه الجزیره با انتشار این تصاویر اختصاصی اعلام کرد که جنبش جهاد اسلامی تاکید کرده است که انتقام خون شهید غالی را خواهد گرفت.

     

     

    در حال بروزرسانی...


    download

    نظرات بینندگان
    نظرات شما